Záruka výrobcu BESTWAY®

Spoločnosť Bestway ponúka popredajný servis svojim zákazníkom podľa európskej smernice 1999/44 / ES a vnútroštátnych právnych predpisov.

Kategórie, na ktoré sa vzťahuje zákaznícky servis, sú: nadzemné bazény, kúpele, profesionálne člny, filtračné čerpadlá, pieskové filtre a elektrické zariadenia.

Ak chcete získať informácie o našich produktoch alebo odoslať reklamáciu, navštívte stránku https: //www.bestwaycorp.sk/support/index a vyplňte všetky požadované údaje. Alebo sa obráťte na miestne centrum služieb zákazníkom https://www.bestwaycorp.sk/support .

Pripravte si, prosím, vopred nasledujúce dokumenty, aby sa vaša žiadosť ľahšie a rýchlejšie vyriešila:

- Účtenku

- Obrázok poškodenia

- Číslo šarže

DÔLEŽITÉ:

Bestway opravuje alebo nahrádza LEN POŠKODENÚ ČASŤ, NIE KOMPLETNÚ SÚPRAVU.

Spoločnosť Bestway si vyhradzuje právo požadovať odoslanie položky na ďalšie testovanie.

Aby sme vám mohli pomôcť čo najlepšie, prosíme aby boli všetky vaše informácie úplne.

Spoločnosť Bestway je výlučne zodpovedná za všetko, čo je stanovené v príslušnom práve a zmluvných záväzkoch (príklad: čl. 3,4,5 smernice 1999/44 / ES).

Bestway, podľa článku 2 smernice, nenahradí žiadny výrobok, o ktorom sa predpokladá, že bol poškodený z dôvodu nedbanlivosti či používania s rozpore s pokynmi v návode na použitie.

Záruka Bestway sa týka iba na výrobné poruchy zistené v priebehu rozbaľovania produktu či pri používaní v rámci limitov obmedzenia a pri dodržaní výstrah a pokynov uvedených v návode na použitie. Záruka sa týka iba výrobku, ktorý nebol upravený žiadnou treťou osobou. Výrobok je treba skladovať a zachádzať s ním v súlade s technickými odporúčaniami.

PRE NAJČASTEJŠIE KLADENÉ OTÁZKY, PRÍRUČKY, VIDEÁ ČI NÁHRADNÉ DIELY, PROSÍM NAVŠTÍVTE NAŠE WEBOVÉ STRÁNKY: www.bestwaycorp.sk/support.

VIDEÁ SÚ K DISPOZÍCII AJ NA NAŠOM KANÁLE BESTWAY NA YOUTUBE: www.youtube.com/user/BestwayService.